; söndag

det blev inget med att träffa carro idag, för hon skulle jobba! surt :( .
& jag tycker mindre om min morsa idag för jag fick inte åka till upplands
väsby och träffa älskling, riktigt elakt tycker jag... men imorgon så
får jag göra något, träffa camilla, och det är kuuuuul! 
men aja, idag sov jag bort hela dagen, gick upp framåt 13.00
för jag va tvungen, och åkte till mormor & marita. fikade & snacka, det
är ju alltid trevligt :) . mormor har fått en såndär, bygdebok, med fotografier på husen
i heby kommun + lite fakta som typ, årtal huset bygdes, vilka som bor där, om det är renoverat osv! :D
vårat hus med i den, haha. och nu ska jag sitta och nerda mig ett par timmar och sen kolla film/sova,
alltid skönt med slappdagar. ♥


                                                                                                                                                             linnea björk ,´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0