; klippt mig.


HEHE, nu har jag klippt min lugg :'D den har vart alldeles för lång hur länge som helst nu, så därför tog jag morsan i kragen och hon fick klippa mig ikväll! :) vad tycker ni? (Y) / (N) ? jag är iallafall nöjd (Y) . vad tycks om den nya designen föressten? inga vidare skillz, men jaja. :) idag har jag nästan gjort allt jag skrev imorse ; har inte ännu noppat ögonbrynen & slagit in morsans paket, men jag ska väl göra det sen innan jag somnar! ^^  är det någon som vet hur man får in videos från youtube på blogg.se? jag har aldrig fattat hur man gör.. :s

/ linnea eriksson ♥                                                                                                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0