onsdag.

förlåt för dålig uppdatering, jag har vart sämst på det...
men jag har ju haft annat för mig + att internet slogs ut i förrgår!
det suger.
just nu sitter jag i datasalen i skolan och skriver ett CV, en uppgift -.-'
går fett dåligt, har noll inspiration! ._.
menmen. efter den här lektionen ska jag ha två so-lektioner, :/
+ efter skolan ska jag ha utvecklingssamtal kl. 15.00. ;_; vet inte
vad jag ska göra under den tiden (mellan 13.40-15.00) men vi får se..
antingen blir det att åka ner på stan och vandra omkring planlöst,
eller stanna på skolan och hoppas på att jag kan få sitta i skolan
med min svenska! äh, vi får se....
morsan dyker väl upp här vid tre-tiden så, ja.
ska till honey efter mötet, längtar verkligen! <3
nu måste jag springa, nästa lektion börjat snart. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0