onsdag.

sitter i skolan, har rast i ungefär 8 minuter till :) ska till baby om ett tag,
åker lite tidigare från plugget så är där halv tre :'D haft so-prov idag, typ 4
frågor eller något! lätt som fan. nu ska jag ha so igen och kristendomen,
kulkul. not! nej, nu måste jag kila. :) ♥



update 21.50
ja, kom hem för ca. 40 minuter sedan :) . saknar älskling redan somfan, men det går inte att göra nå' åt.
ska ändå till den underbara människan på fredag igen! men men... vad har hänt idag då? jo, det ska jag
säga er, inte ett dugg! :'D skolan. dagens:
L: *viker ihop min stjorta som ligger i handväskan*
S: *kollar på mig konstigt*
L: VAD?! jag viker tvätt!

du ser vad kul jag & sofia kan ha, sen garva vi i typ fem minuter xD . sen efter skolan begav jag mig till sverige's närmsta stad, alltså enköping. :) jag & älskling
myste, satt vid datorn, mumsa på pepparkakor, gjorde mat och lite annat mys :D ! ni ser vad mke det händer
för mig. :) nu ska jag sova! godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0