före - efter

 
   före - efter
cambilder suxx, men man ser iaf en liten skillnad? :) i hope so ^^ innan blev det inte så mkt tv-tittande, jag gick upp och läste istället och somna (a) jag vet, jag är så duktig! skrev inte så mke förut, men jag vakna somsagt hemma hos bbu imorse, typ bästa stället in tha world att vakna på. :) jag duschade, sminka mig, myste lite med älsking och gick till bussen.. fick veta senare att jag var tydligen tyst som en mus! :o det var lite kul (a) jag hade matte - engelska - engelska på schemat idag, och det gick kallekanon :D sen åkte jag hem. xD kul dag jagvet, men det var roligare än dt låter - borträknat att åka ifrån baby. :/ peace out!
/ linnea.


köpte föressten ett par helt underbara trosor i fredas, mysigt tyg och för ett bra pris dessutom! :) eftersom det var rea, så kostade dom bara 17.50:- och egentlgen skulle dom kostar runt 60:-, så ja :D nööööööjjddddd kallas det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0