sömnen knackar på..

egentligen undrar jag hurfan jag har lyckats vara vaken hela dagen utan att somna. kanske tack vare kaffet? eller bara det att jag tycker om skolan nuförtiden. :) ja, ni läste rätt! jag har börjat gilla skolan. skulle jag berätta det för någon skulle nog alla tycka jag var konstig, men jag har inte haft en enda bra stund i skolan - förens nu. <3 jag har en härlig klass, sköna lärare, chilltider.. JAG ÄLSKAR'T HELT ENKELT! nu till det greaaat nyheterna for today, jag har fått min praktikplats nu - så börjar på torsdag. :] OCH jag ska antagligen få pengar av mamma i veckan så jag kan handla lite och spara pengar till min och älskling's förlovningsring. i looooove it! imorgon ska jag till freddie över dagen (efter skolan ofc!) och leka med honom. ^-^ jag älskar dig älskling! <3

linnea.


old pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0