söndag.

är trött somfan idag, har vart ute i skogen i TRE timmar :o ! + att jag har suttit på en buss med bby i två timmar <3 och ja , jag har skola imorgon , måste bara åka från bby ist för hemifrån :> så måste gå upp från värmen kl. SEX för att duscha, sminka mig och GÅ till bussfan utan sällis. jaja, i hate it. well, idag har jag som sagt vart i skogen i tre timmar och plockat svamp med älskling och marita ^^ hittade väl en halv korg full med trattisar. :] jaoo, vi är fett duktiga! har precis ätit vanlig vitsås (NEJ, inte sperma :>) med skina och pasta, gryyyyymt gott. ;) och vem är den underbara kocken? JO, JAG! hahah. dax att sova nu tror jag, börjar bli helt cp och snackar iväg om ingenting. så ja, godnatt gott folk! <3

/ linnea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0