tisdag ´ we like it, ahaa

chill dag idag. :] börja som vanligt med engelska. hade rast tjugo minuter - satt med dilan, karin & nån annan brud och käka frukost :) . sen drog vi och spela pingis och kom en aning försent, men det gör ju inget as always. <3 sen hade vi matte femtiofem minuter, rast, matte igen. sen sluta jag, och klockan var tolv! :D jag stannade i skolan för att käka, älskling sa att jag var tvungen. så jag åt alltså...skaldjursgryta med ris. grymt mums måste jag säga för er som inte tror mig! (L) jaja, åkte till baby. vi träffa david, hans polare :') trevlig pojk för övrigt! dom följde med mig till bussen och hade det trevligt xD jag funderar på att färga håret i veckan. blir nog rätt brunt <3 loveit. imorgon bär det av till tandregleringen, puss på't. ska sussa nu, godnatt. :) <3


linnea .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0