torsdag ´ way back into love

har hittat en underbar låt på http://isabellelaine.blogg.se/ , way back into love. har knarkat den i snart en timme och sjungit som en idjut :) jag hoppas mamma kommer hem snart, hon har vart på föräldramöte på min skola, och ja ; jag är nyfiken! :D dessutom vägrar hon svara på mobilen så jag är väl lite orolig också, det ska väl ändå inte ta 1 och en halv timme att åka fem mil (?) . jaja, hon kommer nog snart :) var rätt kul idag ändå, jag trodde aldrig att ungarna skulle vänja sig vid mig så snabbt, att personalen skulle va så snälla.. men det måste bero på att jag gått där själv när jag var liten (a) kom dit vid tio i nio, fick sitta och kolla på när två flickor höll på och sy, hjälpa till ibland, prata med dom och så. :) sen vare samling! fick en bit äpple (a) sen gick vi ut, hade lunch, fyra barn skulle sen sova middag. vart lite lugnare på eftermiddagen, när jag gick hem så var det bara tre st kvar, vi var tre st i personalen så åsa lät oss andra två gå :) imorgon ska jag vara på stjärnan, jag längtar. faktiskt. <3

imorgon dessutom så kommer bby <3 och william åker iväg på läger, så vi ska hålla på & baka och förbereda ett kalas här :] JAG ska vara dryyyyyg på lördag, pax på dt. nej, nu ska jag nog duscha och vänta ännu mer på mamma. godnatt!
/ linnea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0