12/4, grillfest today

Godmorgon :). idag blire grillfest med släktingarna, fedt med naize ;p dom kommer nog om ett tag och hämtar mig, och brorsan, så jag håller på att fixa mig nu. :-) ansiktsmask har jag på mig, har tagit på mig en grymt söt klänning jag fick i födelsedagspresent (som jag även ska ha på skolavslutningen 12/6) och ska om ca. 10 minuter ta ut ansiktsmasken med. sedan smink, frillan osv ska fixas! :D hehe. men jag har iaf lärt mig en sak & det är att inte äta antibiotika samtidigt som du solar.. jag har blivit röd som en kräfta, haha, och jag satt i max 30 minuter. BRUKAR INTE VARA SÅ.  :'< nu är dax för att ta ut anstiksmasken så ha en bra dag, för det ska jag ha <: CIAO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0