13/4,

Idag bäre av till Uppsala, ska sova över hos bästa burken ♥ åker vid, 12:55 men jag ska till mitt sommarjobb och få papper påskrivet, prata om vad jag ska göra och sådant innan jag åker, så får väl åka vid kvart över eller något. :-) håll tummarna för att mitt busskort funkar som sawtan! (a) nu ska jag ta och fånga duschen, fixa mig, och sedan ska jag städa marsvinets bur, så jag har det gjort :]. hööörs imån!





måndag: åka till burken (12:55),
skriva på papper till sommarjobb, chill.
tisdag: skola (o8:45-12:oo), åka till baby probably,
chill.
onsdag: skola (o8:45-13:4o), hem,
städa, chill.
torsdag: skola (o8:45-12:oo), hem,
städa, chill.
fredag: skola (1o:oo-12:oo), åka till baby (för att spendera helg där.),
chill.
lördag: visning på huset hemma! (därav att jag inte är hemma denna helg...),
chill, myyys.
söndag: åka från baby probably.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0