22:16,

well, duschen väntar! :-) ska tvätta håret, balsamera, och om
jag hittar ett fint nagellack så ska jag måla om naglarna också. :>
jag kände, att jag behövde en paus från spelandet, och sen kanske
ta en kopp té/kaffe eller nå. grymt skönt ska det bli! <3 
imorgon gott folk, ska iallafall jag & baby med hans farsa,
åka ut & övningsköra. hihi, trevligt. sen får vi se om man kan
övertala dem att åka till Västerås eller något, men jag hoppas det.
har ingen lust att sitta inne en dag till, fast idag var det ju skitväder
men anywaiiis... nu äre duschen som gäller, en lång & varm dusch,
men man ska ju inte förvänta sig att baby kommer efter men man
kan ju alltid hoppas (:


over and out. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0