2/4,

Sitter i plugget just nu, alltid lika kul.. eller kanske inte. börjar hursomhelst
om tio minuter, med data. :-) min dag kommer se ut som så;
skola, hem, sova, plugga, packa, äta, nörda mig & sova. låter kul huh? <:
igår, vet ni vad som hände då?! jag träffade en liten maja som jag
inte sett eller pratat med (över telefon) på nästan 3 år. JÄVLAR
VA KUL VI HADE. satt & snacka minnen, käka lite godis och sånna
ruliga saker. <3 har saknat den tjejen som fan! ♥ kollade föressten på
kiosken igår, om jag kan få sommarjobba där i tre veckor i sommar :)
storebror skulle snacka med lillebror om saken, & JA dom är syskon! :'D
men förhoppningsvis, eftersom mamma har lyckats charma sig in hos
båda två, PLUS att jag har praktiserat där innan & skött kassan osv. :') får
iaf svar på måndag, om dom inte ringer tidigare! HOPPAS VERKLIGEN
PÅ ATT JAG FÅR SOMMARJOBBET! :-* nej nu börjar jag känna att jag
får lite bloggtorka så ni slipper mig nu, bra va




over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0