7/4,

jag känner på mig att jag är en dålig bloggerska,
men har fullt upp med verkligheten just nu. :-)
har t.ex. fått sommarjobb, fast dom ska ju bara skriva
på och sedan ska det skickas in till kommunen och
sedan ska dom godkänna det också, men hey,
så här långt är det lungan. ;> idag, eller ah, det
som är kvar av dagen, så ska jag & baby (jag får väl
släpa ut älskling
) gå ut & gå i det mysiga vädret.
sedan ska jag hjälpa hans mamma &
göra tacos, mummmmms! <3 & ikväll så ska jag bara
nörda mig, spela & försöka vara social på
msn, har inte vart det dom senaste dagarna, (a). men nu
ska jag gå & sminka mig, kan ju inte se ut som ett lik
i skogen, aiiiight? :'D HAHA! puss på er som läser :*



note to self:
komma ihåg att ringa
burken någondag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0