» 12 februari ~

tjofräääs! :)
sorry för dålig uppdatering igår, men jag pallade verkligen inte ;s.
bowlingen fick sig en chans, gick skitdåligt, men jag fick iaf in en
strike :D lyckliga linnea lixx. sen åkte jag hem vid ett & jaaa, sov.
som vanligt ju. -.-' för övrigt håller jag på att bli frisk nu, har bara massaa
slem i halsen som gör att jag hostar typ hela tiden, jobbigt äre men jaja!
idag händer inte så mycket - svenska -> engelska -> lunch -> data -> comenius,
och slutar vid 14.45. :'c  inte så kul men ja, kan ju inte göra så himla mycket åt det. :<
och hörni, jag ska överklaga snart på banken. jag har väntat i en MÅNAD
på mina pengar, och dom är inte ens påväg! :s ååhhh, och så allahjärtans-dag på lördag,
fast jag får väl ge tillbaka lite till baby om han vill göra något (a) <3 hrmhrm..
nu ska jag gå ner & äta, är hungrig. ciao!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0