» 17:55

puss på min morsa säger jag bara! :*
hon sa att det var okej att jag stannar hos bby tills imån, och kommer hem efter skolan. <3 ledsen linnea GOES glad linnea. haha. men hey, vad har hänt idag istället då? :'> jo, vid 3-tiden, åkte jag & baby med hans far till ÖB, handla lite smått - rakhyvlar, deo, godis, kattmat, saft - och sen bestämde vi oss för att åka till hummelsta och fika lite. (: blev leverpastejmacka för min del! :] sen surra vi lite, väntade på att freddie's mamma skulle ringa så vi kunde åka och hämta henne. efter vi hämtat upp henne från tåget åkte vi & handla till middagen ikväll, surrade och hade lite trevligt. ^^' ikväll ska jag duscha, sova tidigt och mysa med bby. låter nice va? <3
pusssssss',





















give me a millin dollar smile baby ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0