» 19 februari ~

nu kommer det komma en jävla lång update, så enjoy för er som orkar läsa om mitt tråkiga liv :]

fredag;
skola först, hade eng & en halv ma lektion, sen orkade jag inte mer för jag bröt ihop så jag stack ifrån skolan. träffade underbara camilla på musikens hus, och chillade. <3 sen skulle hon iväg och träffa sin pojkän, höll henne sällis tills han kom och sedan stack jag själv till bussen till bby. väl framme hos honom, så sov vi en snutt, hehe, och packade hans stuff han skulle ha med sig till mig :). sen vid 3, åkte vi till uppsala och shoppade; ÄLSKLING BETALAR! haha. well, vi stack dirr till new yorker och kollade igenom hela affären, fast jag hittade bara 1 svart/lila tunika, 149:- & 1 röd top, 49:-. sedan drog vi vidare till gina tricot, alltså allvarligt vad har hänt med den affären? tycker bara dom har fula kläder nuförtin, men yezzz, alla har olika smak aight? ^^ sen bar dt av till kicks, sedan till hemköp för att inhandla lite saker till alla hjärtans dag, som pasta, pesto, bullar, en cola & creme fresh. hih. vid 6 var vi klara och åkte hem med bussen! :) när vi kom hem så myste vi heeela kvällen.

lördag;
vaknade älskling & jag vid 12, gick upp och pratade med min mamma & frågade om dagens planer. well, något skulle vi göra... men inte FAN får vi veta något. well, vi duschade och myste lite istället, och vid 2tiden, så åkte vi iväg. hm, jag har ingen aning om vart vi ska? typ x) haha. men det visade sig iaf att vi skulle på "grillparty-mitt-i-vintern" på landet, hos mormor & moster. :) höhö. moster är ju lika stor pyroman som en myra så älskling fick ta över elden :) han fick fyr på skiten på 10 minuter, hjälp oO vi grillade korv, 5 st var eller så, och var mätta efter det? hm, jag och älskling, vi är då inte normala... :s well, jag började såklart tjata om tårta, presenter, presenter, PREESENTER. tog väl 10 minuter extra att få det för att jag tjata, duktiga linnea. alla tiders! men jag fick iaf, en svart kofta, klänning, väckarklocka, chockladsticks, enarmad tröja, pengar, kontantkort (comviq kompis), t-shirt, osv. har säkert glömt nå' nu men w/e :) sedan, åkte vi till affären och handla 3 flaskor miniralvatten. och åkte hem. vid 8tiden, gjorde jag & älskling käk, pestopasta <3 gryyymt gott! sen mös vi hela kvällen, kolla film och så.

söndag;
gjode vi inte så mycket, vaknade vid 12, chillade & myste halva dagen. vid 4 fick vi fart i benen och gick 5 km typ, och köpte godis. hehe. så vi unnade oss en chilldag kan man säga!

måndag;
vaknade as usual runt 12. hade inte ett skit att göra, så vi mös & chillade som vanligt vid tv:n. hehe. sen fick vi den lagom galna idén att åka skidor, fastän ingen av oss kan. ni kan ju gissa er till hur kanonbra det gick!? haha. well. vi kom över vägen, tills jag började klaga på att jag fick ont i fötterna av mina skidor så jag & älskling bytte. hehe, då gick det skitbra. eller ahhh, tills jag ramla och slog i högra rövskinkan :s poooooor mee! (a)' och det var faktiskt precis innan vi skulle gå in så jättedålig var jag ju inte :''''> well done, sen efteråt myste vi och tjocka i oss varm choklad, mummmmss <3 vida 11tiden på kvällen, så ville jag sova. men inte fan fick jag dt, varför undrar ni? JO, för att älskling ville vara först med att säga grattis till mig vid tolvslaget. och ja, han lyckades. jag var hyper och kunde inte sova. sa att jag skulle bli en sjuttis :D vilket jag är nu (a) men ändå ! :D sen fick jag sova ^-^

tisdag;
THE BIIIIIIIG DAY! hehe. vi gick upp vid 11-12, som vanligt. fast denna morgon så gick vi upp dirr ist för att mysa. och jag iaf, kollade på hem till gården med mamma innan vi skulle åka och handla ingredienser till min middag; HEMBAKAD PIZZA. <3 supergod vart den. senare, efter vi gjort pizzan och ätit den, så gjode jag, kladdkaka. mumsss <3 jag älskar kladdkaka! (LL) sen kollade jag på house med mamma, ska fan börja följa den för den är ju förbannat bra måste jag säga! huhu. sen gick jag och baby och sov, eller ah, sov?! vet jag inte.. han satt & sjöng & dansa med ukrainisk musik, kom på att "åtta" heter "osso" eller nåt? haha, kul vare iaf. :D

idag;
vakna vi vid halv 11, för vi skulle med en buss vid 1. jag duschade, fixa mig & packa. :) sen åkte vi till bussen, tog farväl av morsan, och vänta, vänta... när vi väl var framme i enk, så handla vi för älskling's mamma ska till gbg i några dagar så vi får lägenheten för oss själva ;) undra vad vi kan hitta på? höhöh.. sen hela kvällen, i stort sett, har vi nördat oss, dock har jag inte spelat men w/e xD nu ska jag snart sova, och GODNATT. nu ska jag nog lägga mig och läsa min nya bok; p.s i love you. har ju sett filmen så måååste läsa boken också! lycka till den som pallar läsa sig ner hit ;) haha. pussssss


   
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0