» 5 februari ~

du får mig att må cp, även om du inte gör något. du förstör fastän
du inte vet om det själv. well, förlåt att jag inte valde dig. men du
valde faktiskt bort mig med, det sårade mig mer än du trodde!






   





såhär kommer det antagligen se ut sedan.
hoppas jag verkligen passar i lugg :). idag
händer det iaf lite mer än igår, skolan as
usual, men efteråt ska jag vara med camilla
i någon timme & roa mig med henne ^-^ sedan,
ska jag klippa mig. ni anar inte hur nervööös
jag är! hursomhelst... jag har några nyheter
att berätta, men när det berättas vet jag inte.
men förhoppningsvis snart, för jag håller på
att spricka av iver! men, nu ropar min lärare.
önska mig lycka till med frisyren, kan behövas!
kommer nog bilder ikväll (:
pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0