» 22:53

mysig dag idag. :)
skrev ju ner dagens planer förut idag, det blev av + lite till. :) efter älskling vart och gjort proverna, så stack vi ner till M-huset för jag ville kolla om dom hade en billig kajal - vilket dom hade. ;o 23:- betalade jag för en som var bra! hehe. sen drog vi vidare hemåt, där vi myste, nörda oss lagom sådär, duschade.. ahh, duschade! jag typ älskar att duscha. sen fick vi för oss att vi skulle gå till affären (eller okei, jag tjatade till mig att vi skulle gå för att köpa frukt... (a'), så det fick det bli! vi gick till maxi, jag tänkte "äh vafan... ska väl kanske kolla om jag fått mina praktikpengar än?" så jag kollade. det stod att jag hade 476:- på mitt konto...eller va? 476:-?!! haha, jag fattade det inte först, men nu har jag äntligen fått mina pengar. <3 ÄNTLIGEN SÄGER JAG BARA! så, det fick bli "lite" frukt; ca. 10 lieche, 10 kiwi, 2 apelsiner, 2 äpplen, 1 ananas (stor med skal), fetaost, och en ramlösa mango. höhö, och när vi kom hem så gjorde vi middag, oh grymt gott :´> welll, inte hänt så mke mer än dt, så ja.. nu ska jag försöka få med baby till sängen & kolla på nån film kanske, jag kommer somna direkt (a) <3 haha! godnatt. ♥



dagens linnea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0