» 17 januari ~

veeeet ni? :D idag äre exakt en månad kvar tills jag fyller år (a) <3
fast jag har ingen aning om vad jag vill ha men det kommer väl säkert. :)
nej, ska jag kanske ta och skriva lite om igår?

well... jag gick till skolan, hade mina lektioner och skojade lite med mupparna i plugget (: sen efteråt åkte jag till vaksalatorg och mötte upp burken ^^' vi gick ner på stan, kollade lite i någon tygaffär, sen skulle vi någonstan och vi träffar på någon (som jag inte vet namnet på..) och vi knalla iväg till burger king. där satte vi oss och hon-jag-inte-vet-vad-hon-heter skulle beställa mat. vi satt och tog kort på varann, jag & camilla, och snacka. senare satt vi oss vid datorerna - älskling ringde och jag gick ut! :) sen när jag gick in igen, gissa vem jag hittade? ^^ en gammal stjärna vid namn backe ;D var ju år & dar sen vi träffats senast så det var ju extremt trevligt (: yadayadayada... vi gick till max och satte oss där, träffade på mackan & sofia, några pyser från skolan :D . well, när alla andra bestämde sig för att åka hem, så satte jag mig på bussen till enköping, och jag sov över där. <3 jag & älskling gjorde ju inte så mkt dåva, myste, sov, kolla tv m.m :) helt ok fredag för min del med andra oooord :>

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0