; söndag

helgen var wonderful. har vart med älskling hela helgen!
fredag;
gick upp kl. halv sju, för jag hade sovmorgon. jag fixade mig, och gick till bussen. MÅNEN VAR SERIÖST ENORM, & VÄLDIGT VÄLDIGT FIN. :) efter skolan vid tolv åkte jag till älskling och vi gjorde vi ingenting än att mysa & nörda oss på hela kvällen, och däckade som små söta troll vid fem-tiden på morgonen :) ..
 lördag;
vi vaknade vid två-tiden, myste lite och bara allmänt slappade. nörda oss lite innan vi drog iväg till affären och handla godis och lite småsaker ^^'
söndag (idag);
jag gick upp vid tolv-tiden, kollade på tv, halvsov, duscha & höll på lite. sen åkte vi till uppsala, gränby centrum, och strosade omkring i typ, en timme eller så innan min buss skulle gå. :( så nu är jag hemma, har fett ont i magen & är trötttt somfan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0