1 mars

Sorry för fett dålig uppdatering senaste tiden, men det har vart fullt upp med en himla massa!.

fredags; var jag i skolan, hihi fett nice. när jag slutade vid 12:00 så drog jag och camilla hem till henne för att fixa med filmkvällen, mat och sånt kul. hehe jag tog en dusch när vi kom hem från affären, jag kände mig fett äcklig med mitt hår oO haha. menmen, vid halv fyra eller så, var vi klara med ALLT. och dessutom hade det börja droppa in en människa vid namn Kjell, rolig prick dedär! :) så vi satt & lyssnade på raggarmusik i typ, en timme? innan Hinata och Sussie kom, vid fem i fem eller så. vi började hugga in på käket fem över, för det visade sig att resten skulle bli sena -.-' . vi satt och bara allmänt surra och hade flummigt till kl. sju. vi snackade sex, klädde ut Kjell till hemmafru, haha. Aleks kom vid sex-tiden, och det var iaf då vi klädde ut Kjell till hemmafru. när vi äntligen fick för oss att börja kolla på filmerna, så var kl. 19:00. var meningen att vi skulle kolla, Rec (som var den enda jag hann se, och som förövrigt var rätt dålig :s), Them, Darkness Falls och Jason vs Freddy. hööhö. well, som sagt, jag drog framåt 20:30 för att hinna med en rimlig buss så att jag inte skulle vara alldeles försent i enköping (: så Hinata och Kjell drog samtidigt som mig, för jag ville inte gå ensam :'( har typ, förföljelsemani eller nå? o.O menmen, var framme i enköping vid 22:10 och skulle gå hem till älskling, som sa att han inte skulle möta mig, och att hans morsa skulle möta mig vid OK istället. "Mkeyy" tänker jag och börjar sakta gå. håller på att skriva ett sms, min mobil ville allvarligt inte skriva ordet "läskigt" så hade lite problem. xD haha. menmen, ska titta upp, och gissa vems armar jag vandrar in i? ÄLSKLINGS! hihi ^^. när vi går hem, surrar vi lite om kvällen, vad han har gjort, jag har gjort osvosv.. sen framåt typ, 00:00 eller så, somnar vi båda två helt utmattade oO,



lördags; ja igår, vaknar jag hos älskling 10:45 av att han petar på mig, och tycker att jag ska gå upp! jag som ville sova :| haha. halvsover ett tag, kramas med baby & har det allmänt myyyspyyys. älskar't! <3 jaja. vi går upp & roar oss med datorerna ett tag, spelade och kollade på bdb & diverse bloggar! 13:00 typ, blir vi hungriga , så älskling frågar om jag kan börja göra iordning pasta och någon pastasås :) . senare, när vi ätit och grejer, så drar vi till västerås och Ikea med hans föräldrar, vilket var asnice! hittade en fotoram som jag har satt in en bild på mig & baby nu. hihi, ska ha den brevid sängen och pussa på varje natt ju. <3 haha. kommer hem vid, 18:00 och ska käka pizza; kycklingpizza för min del! otroligt gott. haha. och sen nästan hela kvällen så leker vi båda två med Photoshop, höhö. min nya hobby! <3<333<33


idag; åkte jag hem. 09:55 gick bussen och var hemma vid 12:05, och då åkte jag och morsan & hälsa på mormor & marita. hihi, trevligt as usual :> när jag kom hem, så gick jag och vilade till kl. 16:00. och alldeles strax ska jag göra mat, köttbullar, makaroner och sås! mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0