13 mars

jaaa, idag är det då FREDAG den trettonde. kul, eller inte. 
jag har väl inte gjort så himla mycket dom senaste dagarna,
vart sjuk så har fan inte pallat blogga (y) men jag har väl mest
sovit, slappat & nördat mig :). hihi skönt. men jag skulle behöva
plugga religion men jag orkar inte, får göra det imorgonkväll,
för jag har stoooora planer för söndag; trotsa mamma &
åka till baby (a) hihi längtaaaar <3 nej, snart
ska jag joina mamma & kolla på let's dance, duscha och mysa
resten av kvällen, för min lillebror ska tydligen ha datorn, *muttrar!*
men update imon kväll, ha en bra fortsatt fredag den trettonde :). 




you make my darkness disapear baby,
and i love you soo much! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0