16 mars

assså FYFAN vad det ska göra ont att ha räls ><' ingen höjdare kan jag lova,
och jag har redan tatt två alvedon idag! men blir väl att ta ännu en innan jag ska sova, ahaa :D
dagen idag har väl vart himla slapp. när jag äntligen kom från tandläkaren, vid 10:45 eller så, åkte jag direkt till skolan, när jag kom dit fick jag bara ett papper som jag skulle göra, hoho. lätt somfan! sen kollade vi på en såndär, illustatör-film, där man fick se hur ett team gjorde en häxmask till en filminspelning! riktigt intressant vare' iaf. :-) sen hade jag lunch, satt & prata med camilla hela tiden, om ditt & datt, som vanligt. ihh.. sen hade jag geografi, gjorde det jag skulle -> läste ungefär 25 sidor & gjorde 22 frågor på det, aslätt! nästa vecka äre prov på dt som gäller, 8) ihhih, fick iaf sluta tidigare och hann precis med bussen till enköping, kalla mig lyckounge :o haha, nejmen nu ska jag duscha & borsta tänder och senare kolla på ballar av stål med älskling, myyyys! 



over and out. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0