23 mars

sorry för fett dålig update! men jag har som sagt haft grymt mycket för mej hela helgen.
var ledig i fredags, så dagen spenderades med älskling och C.O i västerås, riktigt mysigt faktiskt! först kollade vi på arbetsförmedlingen i enköping för älskling glömt att söka sommarjobb, haha. klantgosse där! menmen, sen gick vi till någon affär, därifrån åkte vi med hans föräldrar till västerås. :) IKEA & PC city blev det där då, riktigt mysigt att strosa omkring inne på IKEA och fantisera ihop en lägenhet, ens framtida hem liksom. GALET MYS ALLTSÅ! till middag åt vi på restaurang, till mig blev det bostnisk köttgryta med ris, mums.
i lördags, åkte jag hem och var slav hela dagen, skurade ett badrumstak! omg, jag har ont i ryggen som sawtan nu alltså! samma sak i igår, -.-' men, det var min helg det! hur har eran varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0