3 mars

Jahaja, nu har jag "äntligen" kommit till skolan från studiebesöket.
hihi det var förbannat kul! riktigt ivrig på att få veta om man kommer
in på Journalistik m. multikompitens i sommar, och ännu mer på
att börja där i höst! riktigt roligt. det var iallafall ett besök från
tidningen GLÖD, som vart där innan, och det var väl intressant,
bara det att jag inte vart där innan så jag visste inte någonting
ungefär. :) men underhållande! dessutom verkar det som man kommer
få åka på mycket skolbesök (alltså, besöka tidningar m.m) och det är
ju ett plus. och SKOLAN är helt underbar... :> nej, men nu ska jag ta
och vänta på att camilla ska sluta, vill träffa henne innan jag måste gå
på lektion. :) hehe. skriver kanske ikväll, annars imån! :] pusssss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0