House ~


hihi om en timme cirka ska jag krypa ner i baby's säng och kolla på house :>
älska den serien! + att försöka att inte somna, vilket kommer bli svårt, då jag
inte mår alldeles prima. får se om jag pallar mej till skolan imån, även om
jag "vill" dit så måste man ju accpetera att man är sjuk ibland ;_; well,
om jag blir kvar hemma imån, så åker jag iaf till U-sala vid 12-tiden för jag
& mamma ska hämta min kisse som ska steriliseras imån. förslag
någon på vad man kan hitta på under tiden? höhöo. nejmen, nu ska jag
hitta på nå tills house börjar, puss :*









VILL HA:  en mjuk säng & en kopp té tack!
KLÄDSEL: vita jeans, lila/svart leopardmönstrad
topp, svart kofta, underkläder.
SMINK: mascara & kajal.
FRISYR: som vanligt ; lagom vågigt, utsläppt.
LÅT: Sk8 - min största första kärlek.
PLANER: kolla på house & sooova!
HUMÖR: döööd.
LÄNGTAN: sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0