Lördagen,

Vilken himla härj dt var i lördas alltså.. började med, att jag & bby gick upp vid ett-tiden,
för ja, vi hade vilat ut (a). vid två-tiden, började jag fixa mej, smink, hår & kläder och skulle
försöka få min sötnos att göra samma sak. ha ha ha, lättare sagt än gjort, för han började
fixa sig typ, 40 minuter efter mej. anywaiis, vid tre, så går vi iväg till hans brorsa, som
bor typ en gångväg på 15 minuter ifrån bby.. haha, när vi kom fram, först, attackerade
hunden mej & baby, sen kommer Jonatan (bby's brorsa's son...) och dunderkramar bby. :)
sött! haha, och sen, när vi kommit in, kommer Alfons & vinkar, extremt gullig unge detdär!.
 hehe, först av allt nästan, hälsade vi på alla, sen satte vi oss vid köksbordet och höll
 på med såndär, lera. vetefan vad det heter men aja, kul är det! & avslappnande,
funderar fan på att köpa hem sånt själv men njaa... haha. sen fikade vi, bby satte sig med
en kille som var där och dom satt & snacka WoW, WoW & ännu mera WoW medans jag
var lite överallt. tog hand om lille Caspian, snackade med Jennie och hade det riktigt trevligt!
hehe. <3 resten av kvällen, så käkade vi mat, kollade på Melodifestivalen, Wallander,
käkade godis och snackade hacking.. eller aahh, grabbarna gjorde åtminstone. Caspian
hade hoppat i mitt knä halva dagen så jag var lite för trött för att kunna lyssna, hihi. ^^' sen vid
halv ett på natten, när alla ungar hade gått & lagt sig, så drog jag & bby hem igen, somnade
nästan direkt :) mysig dag!




NU SKA JAG DRA MED MEJ MORSAN TILL BIBBLAN FÖR
JAG SKA HÄMTA MIN BOK, MIA'S HEMLIGHET. HIHI <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0