plugghästen is here again!

skrivet ca. 18:50:
T
ja, ja, det stämmer. -.-' efter käket ska jag gömma mej i mina engelskaböcker, papper & uppgifter. :) iofs, så kan jag nästan allt. är väl glosorna som är lite svårt att komma ihåg, eftersom det är närmare 100 st eller så, men lätt match. det är ju mej vi snackar om aiiight? x) haha bra självförtroende skadar aldrig.. hursomhelst, efter pluggandet ska jag packa och sedan sova i think :-) huhu, har dessutom typ fallit för Flo Rida? lol, that's impossible ;s haha, nej men ärligt. han är bra! <3 nej, men nu är det käk. ha det kallekanon och önska mej lycka till på provet imon? (a) puss&kram.


HAHA, kom på precis nu, att jag glömde publicera inlägget. IQn är höööög här! :)

<3 linnea älskar sin freddie <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0