sanningar;

-Jag har en otrolig svaghet för killar med långt hår.
-Jag har en bred musiksmak.
-Jag älskar sommaren.
-Jag spelar WoW för jag har tråkigt.
-Jag är inte ett dugg intresserad av sport.
-Jag har grymt dåligt självförtroende.
-Jag skulle aldrig säga nej till en större garderob.
-Jag avskyr folk som playar, sviker etc.
-Jag har svårt för att prata om saker.
-Jag har en förmåga att bli osams med alla mina ex.
-Jag älskar kinamat.
-Jag har förföljelsemani.
-Jag har något emot alla utlänningar.
-Jag hatar att vara ensam.
-Jag tycker inte att jag är särskilt speciell.
-Jag fryser nästan året om, bara i juni-augusti är jag "varm" i kroppen.
-Jag har väldigt lätt för svenska, engelska och språk för överhuvudtaget.
-Jag tittar nästan aldrig på tv (house på tisdagar...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0