Städ-linnea is here again, typ..

  
klickbara!
jaa, vid fem-tiden frågade jag mamma såhär; ja, vart tycker du jag ska börja städa?!
och hon sa att pga att hon&mormor ska rensa ett rum brevid mitt rum imorgon,
så skulle det vara bäst med mitt rum. sagt & gjort, jag fick världens fart i arslet, gick
upp på mitt rum och började. två timmar senare, är jag helt slut, svettig & smutsig;
men jag har ett rent rum! känns så jävla nice. hiihi. :-) så nu har jag iallafall fått det gjort,
ett mindre rum att städa sen, då hela huset måste städas innan onsdag. mindre nice
på det, men måste göras så!. anyways, imorgon, så ska jag till baby, iiiihhh, ÄNTLIGEN!
gud va jag har längtat efter honom <3 vi ska väl inte göra så mycket, inte mer än att bara ta't
lugnt och mysa i två dagar. :] och imorgon innan jag åker till enköping ska jag leka med camilla
någon timme, eftersom baby ändå inte slutar förens vid fyra, usch stackars bebis. :| haha. nej nu
ska jag iallafall försöka hitta min pincett, för att sedan noppa mina ögonbryn, packa, duscha, osvosv tills imorgon. :)
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0